Het is bijna zo ver...

11 augustus 2011 - Utrecht, Nederland

Hallo allemaal,

Nog 3,5 week wachten en dan is het eindelijk zo ver... Dan gaan namelijk Mandy, Nina (twee studiegenootjes) en ik richting Portugal om daar een deel van onze studie te volgen. De universiteit waar we zijn toegelaten heet NOVA School of Business and Economics en is gevestigd in Lissabon.

Eigenlijk is alles nu wel geregeld. De Erasmusbeurs is aangevraagd, de vliegtickets zijn betaald, in plaats van ons OV krijgen we vanaf september een vergoeding en we hebben natuurlijk de uitwonende beurs aangevraagd (met als adres Lissabon, best gek om in te vullen!). Na veel gedoe en afwijzingen (de vakken moeten namelijk goed aansluiten op onze studie en daar deden ze een beetje moeilijk over op de HES), hebben we ons uiteindelijk ingeschreven voor de volgende vakken:

- Organizational Behavior
- International Management
- Operations Management
- Modern and Contemporary History

Ook hebben wij, dankzij een student van de HVA die er vorig semester zat, een heel leuk studentenhuis gevonden midden in de stad. Het studentenhuis beschikt over 7 kamers, waar wij er 3 van hebben. We krijgen dus nog 4 (internationale) huisgenoten erbij!! Erg benieuwd wie we daar gaan aantreffen... Ook hebben we een woonkamer, 2 badkamers, aparte keuken, balkon en als klap op de vuurpijl: een tuin!!!!

We vertrekken op dinsdag 6 september om 16.50 richting Lissabon en blijven daar tot ongeveer half januari / eind januari (ligt eraan of we onze tentamens in één keer gaan halen). Verder gaan we in de week van 23 december t/m 1 januari allemaal weer even richting Nederland om daar de feestdagen te vieren!

Aan de rechterkant van deze pagina kan je trouwens jezelf aanmelden, zodat je elke keer een mail krijgt als ik een nieuwe blog heb gemaakt! Dit is geheel vrijblijvend natuurlijk ;-)!

Tot de volgende update!

Liefs, Kell

1. coby:
    11 augustus 2011
    Ziet er goed uit! Je gaat je er vast snel thuisvoelen. Liefs.
  2. Margareth:
    11 augustus 2011
    Tuurlijk ga ik je volgen!
    Gek idee hoor dat je zó ver weg gaat!
    Maar het is gelukkig maar voor een half jaar!
    Geniet er volop van, dit neemt niemand je meer af!

Liefs, Margareth
  3. marja:
    11 augustus 2011
    Fantastisch, je hebt er vast zin in.
    Het wordt vast een leuke tijd.
    Ik ga vast 'ns kijken.
  4. Bibi:
    14 augustus 2011
    Te vet! Super dat je dit doet Kel! Je gaat de tijd van je leven hebben daar:) Ik ga je wel missen natuurlijk..
  5. Karlijn:
    31 augustus 2011
    Ha Kell!
    Het ziet er echt fantastisch uit..
    Heel veel plezier en geniet er van meis!
    Ik ga je volgen hoor :)!
    X
  6. coby:
    6 september 2011
    Geen koffer met overgewicht, het vliegtuig op tijd vertrokken, en de tranen vielen mee, toch?
  7. Sandra de Vos:
    7 september 2011
    Helemaal leuk zo'n blog. Ik ga je zeker volgen. Ziet er allemaal toppie uit daar dus dat komt goed. Doei lieve Kelly.