Augusto's birthday & Halloween party!

1 november 2011 - Lisbon, Portugal

Bom dia a todos!

Zo, alweer een week geleden dat ik Stijn heb moeten uitzwaaien.. Had er nog een aardige “kater” van dinsdag, maar gelukkig bestaat er zoiets als skype en whatsapp en gaan we gewoon weer door!

Verder was het weer een aardige hectische week met school. Woensdag en gister een presentatie gehad waar heel veel voorbereiding in zat en morgen moet ook het grote project voor International Management worden ingeleverd en aangezien ik met drie Portugezen (waarvan één lekker dit weekend in Londen zat) en één Braziliaans meisje in het projectgroepje zit gaat het verloop soms iets anders dan dat je hoopt/wilt. Morgen in ieder geval nog even de spreekwoordelijke ‘puntjes op de i’ zetten en dan kan dat ook ingeleverd worden! Eigenlijk heb ik dan wel het ‘ergste’ gehad. Moet nog maar één presentatie doen en verder natuurlijk wel dingetjes inleveren enzovoorts, maar niet meer zo erg als afgelopen drie weken!  En natuurlijk in januari dan de tentamens, maar dat moet ik nog maar even niet aan denken...

Maar goed, drukte met school betekent natuurlijk niet dat er niet gefeest kan worden! Vrijdag werd onze huisgenoot Augusto Branco (uit Brazilië) 21 jaar en dat konden we natuurlijk niet ongestoord voorbij laten gaan. We hadden ons hele huis versierd met ballonnen en hadden allemaal mooie ‘Hello Kitty’ feesthoedjes op. Uiteraard hebben we ook voor hem gezongen (volgens mij in vier talen) en hadden we een mooie chocoladetaart met 21 kaarsjes voor hem. Ook hadden we cadeautjes voor hem gekocht, namelijk een heel dik vest en een sjaal (die hij nog nooit in zijn leven om had gehad) dus het viel goed in de smaak en hij zal het hier (helaas) wel nodig gaan hebben denk ik! Het weer was afgelopen week ook niet al te best door de regen (het lijkt wel Nederland), maar dit weekend was het gewoon weer 20 graden en een zonnetje!

Gister hadden we een Halloween party en het leek de meiden leuk om een keer mijn haar te stijlen (sorry Stijn haha)! Verder konden we natuurlijk niet in onze gewone kleren gaan en hadden we bij een pauper winkel een kroontje, duivelsoren en een piratenkapje gekocht! Ook Augusto ging mee als Zorro en het was een zeer geslaagde avond! Vandaag konden we heerlijk uitslapen, want het is vandaag weer een feestdag en is iedereen dus vrij! Dit betekende ook dat het stil was bij de bouwval tegenover mijn huis en werd pas om half 2 wakker. Wat erg haha!

Deze week gewoon weer naar school en dit weekend gaan we naar Porto, dus dat gaat weer leuk worden!!

Liefs Kell