Portugal - Bósnia e Herzegóvina

16 november 2011 - Lisbon, Portugal

Lieve allemaal,

Vorige week en deze week was redelijk rustig met school, dus ik heb mij eens volledig gestort op mijn afstuderen. In februari moet ik namelijk afstuderen bij een bedrijf, maar dan moet je natuurlijk wel een bedrijf hebben. Ik heb zo ongeveer 17 bedrijven gemaild, waarvan er nu al 10 bedrijven geen afstudeerder willen hebben (alleen meewerk stagiaires). Een beetje frustrerend dus, maar we houden de hoop er maar gewoon in. Verder zijn we donderdag en vrijdag weer gezellig uit geweest en zaterdag zijn we met het hele huis naar de bioscoop gegaan. Een lekker weekendje dus! Ook kreeg ik maandag te horen dat ik eindelijk na meer dan 2 maanden en bed van 2.00 meter krijg in plaats van 1.80. Als het goed is komt mijn bed morgen of overmorgen, ik kan niet wachten!

Vorige week kregen we een uitnodiging van de studentenvereniging (ESN) dat we naar de wedstrijd Portugal – Bosnië konden gaan in het Benfica stadion voor 10 euro. Dit konden we natuurlijk niet voorbij laten gaan en hadden gelijk de kaartjes gekocht. Gister moesten we rond een uurtje of 8 verzamelen om vervolgens met 500 Erasmusstudenten in één vak te zitten. Er was een hele leuke sfeer in het stadion en de wedstrijd werd uiteindelijk gewonnen met 6-2. Mooie wedstrijd dus! Na afloop moesten we met zo ongeveer het hele stadion de metro in, dus dat was ook een hele happening. Daarna zijn we nog even naar de MacDonals gegaan, want onze lieve Franse huisgenootjes hadden het weer voor elkaar gekregen om als avondeten alleen rijst met vissticks op tafel te zetten (erg frustrerend). Na de MacDonalds moest er natuurlijk een biertje op de overwinning gedronken worden en dat resulteerde in het volgende: half 4 in bed liggen en half 7 ons bed uit om naar een verplichte les te gaan. Na de les kon je ons dus opvegen en zijn we gelijk weer ons bed in gedoken (studentenleven?!).

Dit weekend heb ik nog niet echt wilde plannen, aangezien Mandy haar vader en de vriend van Nina dit weekend komen. Dus even afwachten wat de rest allemaal gaat doen… Volgend weekend komt in ieder geval mijn lieve broertje deze kant op en daar heb ik natuurlijk helemaal zin in!!

Tot de volgende update! Liefs, Kelly

1. Marijke:
    17 november 2011
    Ha Nicht!!

Wat een fantastische tijd heb je daar! Dat voetbal hahaha, het was in ieder geval een wedstrijd met een hoop doelpunten! En wat gezellig dat Jordy die kant op komt.
    Van eindstages zoeken word je niet echt vrolijk... Of je moet je gratis aanbieden :-)
    Geniet nog lekker daar, en veel plezier met Jor!

XXXX