Een rustig weekje

16 oktober 2011 - Lisbon, Portugal

Aloha!!

Voor het eerst een redelijk normale week gehad met eigenlijk niet heel veel speciale dingen. Naja, normaal... Vorige week zaterdag en gister toch weer heerlijk op het strand kunnen liggen (ik heb werkelijk nog nooit in oktober op het strand gelegen)! Voorlopig blijft het hier nog lekker weer en dat is bijzonder voor Portugal. We hebben dus mooi geluk!! Ook is alle visite weer terug naar Nederland. We kregen allemaal wel even een besef momentje dat je merkt dat je hier echt woont en dat het nu weer een tijd gaat duren voordat je iedereen weer ziet.

Vanavond hebben we trouwens Nederlandse pannenkoeken gebakken voor onze huisgenoten (dankzij de Koopmans pannenkoekenmix die mijn ouders hadden meegenomen). Het viel volgens mij wel goed in de smaak, vooral de pannenkoek met kaas en spek.

Verder begint het langzamerhand steeds drukker met school te worden (ja mensen, we liggen hier niet alleen maar in de zon haha). Woensdag heb ik mijn eerste presentatie voor het vak “Modern en Contemporary History”. Ik zit samen met Mandy en Nina in één groepje, dus dat is wel fijn. Voor de rest zitten we eigenlijk voor elk vak wel bij verschillende groepjes. Het is dus soms een heel gedoe om met mensen af te spreken, woensdag heb ik bijvoorbeeld drie meetings staan met drie verschillende groepjes. Afgelopen donderdag kwam ik trouwens pas om 22.00 thuis, omdat ik met mijn groepje voor “Organizational Behaviour” om half 7 had afgesproken. Het moet niet gekker worden!

Ik begin nu trouwens al een klein beetje zenuwachtig te worden, want aankomende vrijdag zie ik eindelijk Stijn weer!! Ik heb al helemaal bedacht wat we kunnen gaan doen samen en heb er natuurlijk onwijs veel zin in. Daarna moet ik hem weer twee maanden missen en dat gaat denk ik wel moeilijk worden...

Ook Nina en Mandy zijn bezet dit weekend, want aankomende donderdag komt de moeder en tante van Nina en vrijdag komen vijf vrienden en de broer van Mandy. Komend weekend wordt dus weer een dolle bedoeling, alleen… eerst even deze week school overleven!

Tot de volgende update!

Liefs, Kell

1. Sandra de Vos:
    17 oktober 2011
    Hallo Kell, opnieuw goed te lezen dat je je prima vermaakt. Wat heb jij een mazzel met het zomerse weer daar niet normaal joh. Wel lekker. Goed dat je een weekje rust hebt gehad want waarvoor kwamen we ook alweer??? Ja STUDIE
  2. Margareth:
    22 oktober 2011
    Hey meis,

Heerlijk dat je Stijn dit weekendweer ziet!
    Geniet maar volop met elkaar!

Succes deze week met je presentatie!
    Laat Stijn je niet tè veel afleiden hè?

;-) Liefs van Margareth.